lørdag 4. januar 2014

Snart klart for start!

Da nærmer det seg starten på arbeidet på badet. Håndverkerne kommer mandag, og de skulle bruke tre dager på å rive ned... Jeg synes det høres mye ut, men det er vel sikkert en del som skal gjøres. Jeg vet jo det fra andre prosjekter at det ofte er mer enn man tror før man setter i gang :)
Vi har handlet det meste som skal være på badet, og det er godt å ha tatt en avgjørelse, men skummelt fordi det er så endelig. Vi endte opp med lyse grå/beige farger på gulvet og hvite fliser på veggen. Vi skal ha en kontrast bak dusjen, en stripe opp bak stangen, og ellers hvite vegger. Jeg tror det kommer til å bli lyst og trivelig, og jeg kan nesten ikke vente til de er ferdige! 4. februar er deadline...Jeg håper de holder tidsfristen. Det hadde vært så utrolig deilig å ha hele hovedetasjen ferdig til bursdagfeiring i mars :)


Veggflisen (illustrasjonsbilde fra megaflis.no)


Gulvflisen (mobilbilde, så fargene er ikke helt riktige)


Baderomsinnredningen og speilskapet :)

Vi skal ha "rainshower" i dusjen

Damixa akita dusjsett inkl. thermixa zero dusjbatteri

og selvfølgelig vegghengt klosett ;) Det har jeg ikke bilde av vel og merke...


Vel... Sånn så badet ut når vi kjøpte huset 

Det kan ikke bli verre enn dette vil jeg våge å påstå ;)

I dag har vi vært og kjøpt noe så kjedelig, men nyttig, som tørketrommel.
Vi har vært uten siden i sommer, men jeg blir gal av å ha klesvask til tørk over hele huset... Jeg håper det blir mindre behov for det med tørketrommelen på plass!

Nå er det det klart for mat og lørdagskos med familien.

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar