torsdag 16. januar 2014

Kjøleskap til besvær....


Da har det nye kjøleskapet kommet, og alle hjerter gleder seg. I det minste i noen minutter, inntil vi oppdaget at det ikke går an å åpne kjøleskapsdøren...
Det er ikke kjøleskapet det er noe feil med, men siden jeg ikke var hjemme når det elektriske ble lagt opp på kjøkkenet, havnet lysbryteren og termostaten til gulvvarmen på feil side av døren, og nå gjør de slik at det blir for trangt for kjøleskapsdøren :( Det betyr at vi nå har kjøleskapet midt på kjøkkengulvet, fryseren der kjøleskapet skulle ha stått, og alt er egentlig veldig lite morsomt akkurat nå. Vi kan selvfølgelig levere tilbake kjøleskapet, men det har jeg lite lyst til, da vi trenger akkurat slikt kjøleskap... Det skal ikke være bare-bare!

Planen blir da å bygge ut kjøkkeninnredningen (det enkle er ofte det beste eller noe slikt) slik at det blir skuffer, overskap og benkplate slik at vi "bygger inn" kjøleskapet... Jeg vet ikke om jeg blir strålende fornøyd med den løsningen, men vi få se hva vi får til. Alt som gir mer skuff og skapplass må jo være bra i utgangspunktet.


På badet i dag har de lagt mer membran, de har tettet alle hull og lagt fiberduk i alle skjøter. I morgen begynner de med flisleggingen, og jeg gleder meg veldig til å se hvordan flisene blir på veggen. Det kunne hende vi fikk dokasse i morgen også gitt, så da går det vel litt fremover. I løpet av neste uke får vi virkelig se hvordan det blir.

Ann-Merethe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar