onsdag 15. januar 2014

Slitsomme dager!

Denne uken har vært krevende så langt... Bare tre dager ut i uken, og jeg føler meg allerede helt tom... Stress mandag, tirsdag og i dag har skylden, og nå håper jeg morgendagen og fredagen blir hakket roligere. Jeg stresser nok mye med alt som skjer med badet også. Jeg er dårlig på ting jeg ikke har kontroll på selv, og det er slitsomt å forholde seg til håndverkere hele tiden. Det positive er jo at det er for veldig, veldig kort tid, men sliten - det blir jeg!

I dag har de lagt membran på veggene og gips i taket. De ble nok ikke helt ferdige, da det må på mansjetter og remser og diverse for at det skal være helt tett. Det vil si at flisleggeren ikke kommer før fredag :( Han skal bruke 2 dager på veggene og en halv dag på gulvet, så skal det jo fuges, på med silikon og kobles til alt mulig... Det går nok over neste helg også før de er ferdige... Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal overleve så lenge ;)

I morgen kommer kjøleskapet, det gleder jeg meg til! Og i dag begynte Sindregutt på turning. Alle som kjenner Sindre skjønner at det passet han som hånd i hanske, og jeg gleder meg til å se hva han lærer i løpet av de ukene dette partiet varer.
Etter treningen svippet vi innom storsenteret, og da fikk denne her bli med meg hjem:


Litt "mer" enn jeg pleier å ha, men jeg synes den er lekker, og tror den vil passe supert inn på den nye baderomsinnredningen <3

I samme butikken har de en fantastisk flott lykt også som jeg kunne tenkt meg...
Kjempestor og veldig, veldig fin... Og veldig dyr... Det henger gjerne sammen det der gitt...

Vel, noen bilder av badet med membranplatene på veggen... Det ser ikke ut der inne nå, vanligvis så rydder de etter seg hver dag, men i dag ligger det igjen mye rot...





I morgen er en ny dag :)

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar