fredag 24. januar 2014

Helg igjen!

Endelig helg, etter en lang uke med mye program :) Fredag er den beste dagen u
i uken synes jeg, med hele helgen liggende blank foran oss. Vi har heldigvis ingen andre planer enn å ta liver skikkelig med ro hele helgen. Gjøre kjedelige, men nødvendige ting, som klesvask, husarbeid osv, samt kose oss med unger og hunder. Jeg gleder meg til å sove lenge, spise sen frokost og gå turer med hundene i nysnøen :)

Badet begynner snart å se ut som et bad. I det minste er det snart ferdig flislagt, og vi er heldigvis veldig fornøyd med flisene. Det er slett ikke en selvfølge synes jeg, for farger har en tendens til å se helt annerledes ut i butikken enn hjemme :) Flisene har litt annen farge enn så lenge, men så har vi jo ikke normalt lys på dem enda, kun 500w arbeidslampe. Det blir ikke helt det samme som spottebelysning!

De siste to dagene har de lagt mer flis - jeg tror de begynner å bli ganske lei, de har lagt gulvflis, flislagt toalettkassen, og i dag kom sluket og flisene i dusjnisjen på plass :) De anslo at de skulle være ferdige om tre dager, så kanskje - kanskje jeg kan ta meg en dusj der onsdag neste uke :) I det minste blir det ferdig i løpet av uken. Jeg gleder meg som en unge på julaften!












Det blir så bra :)

Det eneste som mangler nå er å få kjøpt inn lamper over speilskapet. Også mangler vi de to skapene som skal på veggen, men det blir ikke nå. Vi har overskredet budsjettet en smule allerede, så de får vente litt. 

Det er mulig Finn og jeg maler vinduene på badet i helgen. Vi får se om vi får ånden over oss :) Det hadde vært deilig at alt var ferdig når håndverkerne reiser!

Jeg må bare vise frem de nydelige rosene jeg fikk av Finn til bursdagen min i går <3 Jeg håper de står riktig lenge!


God helg!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar