fredag 17. januar 2014

Endelig!

Endelig begynner det å nærme seg det som er mest morsomt med oppussing av bad :) I dag begynte flisleggingen, og det er deilig og se det som skal være utenpå veggen og ikke bare det som er på innsiden. Nå må jeg si at det er ganske artig at vi vet hva som er på innsiden av alle veggene i huset, så nær som yttergangen og gangen innenfor, ellers så har vi vel mer eller mindre hatt opp alle veggene i hele huset... Ikke dårlig ;) Vi kjenner huset vårt godt om ikke annet! Og ikke minst føles det veldig vårt.

Tilbake til badet, så har flisleggeren fått gjort ganske mye i dag. Han har flislagt hele dodelen, og jeg synes det ser veldig bra ut. Hvite fliser kan jo liksom ikke bli helt feil uansett, men jeg liker det jeg ser så langt.






Jeg innser at det er mye som gjenstår, men det går fremover hver dag, og de ligger fortsatt godt foran skjemaet :)

Det meste til badet er i hus. Vi mangler benkeplate, hyller og skap under benken, men skapet tror jeg må vente litt. Skapet skal kjøpes på ikea, og siden jeg hater ikea så tar vi det samtidig som vi kjøper skap til kjøkkenet tror jeg. Vi får henge opp en gardin eller noe slikt foran til å begynne med. Jeg tror det kommer til å gå fint! Jeg skal se om jeg får kjøpt hyller og benkeplate i morgen, så slipper jeg å stresse med det til uken. 

I morgen er det agilitykurs for Håkon og meg. Jeg gleder meg til det :)

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar