tirsdag 14. januar 2014

Litt av hvert...

Det rusler og går med badet. Det har ikke vært de helt store fremskrittene i dag, da de har støpt gulv og det må tørke. Tørketid er kjedelig tid, sånn er det bare. Men i morgen skal det bli membran, og flisleggeren skulle visst begynne torsdag *jippi* og da begynner det jo virkelig å bli artig! Noen bilder fra i går og i dag, kabler på plass, bokser til spotter, strømledninger og gulv på gang :)












Vi har shoppet litt i dag, litt til badet, litt til oss selv, og ikke minst nytt kjøleskap... Det gamle kjøleskapet vi har er etter mamma og pappa, og de hadde det mens vi bodde på Romsås... Vi flyttet hit for 11 år siden, så det begynner å bli ganske slitent. Det har ikke lys, det har lagd rare lyder innimellom, og til jul nå så knakk vi to hyller... Det skal nå få lov til å gå av med pensjon og erstattes av et lekkert kombiskap fra Samsung!

Det er en god del høyere enn det vi har nå, så kjøleskapet blir ikke så mye mindre, selv om det er et kombiskap. Vi trenger kombi, slik at vi kan skille mer på det glutenfrie brødet og bakevarene. I fryseboksen blir det liggende sammen med vanlig brød og annet, og det er vanskelig å holde det helt atskilt. Denne frysedelen er kun til glutenfritt, så da skulle det bli greit. Det kommer allerede torsdag, og jeg gleder meg veldig til å få det på plass :)

Vi fikk også kjøpt og hentet høyskapet til badet...

Lind luxury høyskap grå

Slik ser det ut, akkurat nå står det i en eske i gangen...
Jeg lurer på om vi skal ha to slike til som skal henge på veggen på dusjdelen. Jeg hadde egentlig lyst på vitrine der, men jeg finner ikke noe som passer, og dessuten så blir det kanskje finest med lik innredning over det hele? Vi må uansett vente litt med de skapene, så jeg har litt mer tid til å tenke.

Ellers så fikk jeg pakke i posten i dag :) Den var fra Drømmehuset og inneholdt bla knagger og holder til toalettpapir. Det høres ikke så spennende ut, men jeg synes det var lekkert, og jeg gleder meg veldig til å ha en vegg og henge dem på!
Jeg kjøpte to slike knagger og holder til toalettpapir nå, men det så så bra ut at jeg tenker å bestille litt mer fra samme serie.
Håndklærne kjøpte vi for noen dager siden, de gleder jeg meg også til å henge opp!



Jeg spøkte med Finn og sa at vi må ha fest på badet når det er ferdig, men jeg lurer på om jeg skal gjøre alvor av det. Det blir jo tross alt det dyreste rommet i hele huset, så hvorfor ikke ha fest der ;)


Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar