søndag 19. januar 2014

God søndag!

Det er søndag i dag og jeg har sovet lenge :) Jeg sov til jeg våknet av meg selv, for første gang siden juleferien, og det var deilig! Det er overskyet med lett snøvær ute, men det la ingen demper på humøret til husets 11 åring, så lenge slalåmbakken åpnet i dag :) Han har nesten vært deprimert over mangel på snø og slalåmbakke, så han var helt i 100 på morgenen i dag. Endelig skulle han få prøve de nye slalåmstøvlene han kjøpte i oktober! Bildene taler vel for seg egentlig :)



Han kommer til å være fullstendig utkjørt når han kommer hjem i ettermiddag, men da sover han godt til natten :)


Selv skal jeg prøve å ta en liten oppshining i huset... Det er lettere sagt enn gjort med pågående arbeid på badet, men jeg skal gjøre et hederlig forsøk! 

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar