søndag 5. januar 2014

I morgen er de i gang!

Da er badet og det som skal bli en del av badet, ryddet og tømt. I morgen kl 10.00 kommer håndverkerne og setter i gang :) Jeg synes alltid det er artig med før og etter bilder, enn så lenge er det jo bare før, men det er jo artig å ha noe og se tilbake på og si "så ille var det faktisk"...





Om fire uker har vi nytt bad!!! Jeg gleder meg, og håper alt går på skinner!
Siden jeg nå føler at prosessen er litt "ute" av mine hender, konsentrerer jeg meg om det jeg kan gjøre selv ;) Det må jo litt "stæsj" inn på badet når det er ferdig. Det er jo ingen ting som er så deilig som store tykke håndklær etter en lang dusj, og det er jo greit at det ser litt pent ut også! Vi må ha oppheng til div, og jeg er fortsatt i tenkeboksen ang hva vi skal gjøre med "nyveggen"... Jeg vil ha så mye oppbevaring som mulig, uten at det ser overmøblert ut eller føles trangt.

Vel, en ting om gangen. Enn så lenge har jeg sett meg ut litt utstyr jeg skal titte nærmere på.





Alle tre er fra www.drommehuset.no.
Jeg tror de kan bli veldig pene på badet vårt!

Ellers så har helgen gått superfort som vanlig... I morgen er det tilbake til hverdagen igjen. Jeg håper uken går fort og gleder meg allerede til helg igjen ;)

Måtte det bli en flott uke!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar