tirsdag 7. januar 2014

Oppussing bad dag 2

Dag 2 av oppussingen, "bare" fire uker igjen...
I dag har de revet ferdig, pigget av flisene på gulvet, laget hull til sluk og rør, og begynt å bygge tak. Det er artig å se det går fremover, selv om det ikke blir de største forandringene sånn med en gang. Siden jeg er så redd for at det skal for lavt under taket, og snekkeren har insistert på at det ikke blir det, har de til og med hevet taket på gammeldelen :) Han skal nok bevise at han har rett og jeg har feil tror jeg ;) Men jeg har ingen problemer med å ha feil om det bare blir bra!
Sånn ser det ut etter dag 2





Jeg ser jo at det blir en forskjell når profesjonelle håndverkere gjør jobben, fremfor når Finn og jeg gjør det selv... Samtidig så er det jo litt synd og ikke kunne ta æren for det i etterkant ;) Jeg liker jo det at vi ordner det meste selv også, men akkurat bad er det nok greit at noen andre tar hånd om. Tror jeg ;)
Tre dager igjen denne uken... Jeg er spent på status etter uke1!

I kveld har vi vært på kino med barna. Vi så Hobbiten i 3D. Ok film, litt lang synes jeg, men ungene var helt i 100 og det er jo det viktigste tross alt.
Nå er det natta i Måltrostvegen!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar