onsdag 22. januar 2014

Alt går ikke som planlagt...

Vi er på dag 13 av prosjekt bad, og vi lærer stadig at planer er til for å endres. I går kveld hadde vi en plan i forhold til flisene i dusjen, i dag måtte vi få en ny plan, da det heller ikke fungerte. For å gjøre en lang historie kort, endte det med at vi la mosaikk på hele den ene veggen. Jeg var litt skeptisk, men når de satte på noen "flak" for å vise hvordan det ville bli så ble jeg overbevist. Og nå når det er på veggen er jeg strålende fornøyd! Jeg liker jo at det er en kontrast, og det blir fint med en kontrastvegg på badet også.






Nå er de nesten helt ferdig med veggene, mangler bare enden på utstikkeren og dokassen... Kanskje det blir i morgen? Planen er at de skal legge gulv i morgen, og nok en gang er jeg spent på hvordan det blir seende ut til slutt :) Jeg gleder meg også til de blir ferdige med flisleggingen, for det har vært et langvarig prosjekt synes jeg. Naboen mener at etter alle andres standard så har det gått fort, men jeg er som kjent litt utålmodig av meg...

Jeg håper jeg kan skrive at de er ferdig med flisleggingen i morgen, det hadde vært artig :)

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar