søndag 12. januar 2014

Ingen helgefri

Jeg har hatt en ide om at håndverkere ikke jobber sent på fredager, og at de ikke jobber i helgen. I det minste ikke om de ikke jobber svart ;) Det stemmer visst ikke. Det stemmer i hvert fall ikke med disse håndverkerne vi har gående her.... De jobbet til sent fredag kveld, og lørdag var det en kar på plass igjen for å legge membran. Jeg synes selvfølgelig at det er ypperlig at de står på, så jeg klager ikke. Enn så lenge ligger de visst langt foran skjemaet, og jeg har ingen ting i mot om de blir ferdige tidligere enn antatt, så de får bare stå på :)

Membranen er altså lagt, det er sveisemembran og skal være veldig mye kraftigere og bedre enn smøremembran som er et risikoprosjekt i følge fagmenn. Jeg synes det høres logisk ut at en tykk matte som er sveiset fast er mer vanntett enn et tynt smørelag, så de får gjøre akkurat som de vil :) Så lenge alt blir tett er jeg fornøyd!




I morgen skal de legges strøm, varmekabler og støpes gulv. Er vi riktig heldige er de igang med fliser i løpet av uken. Det gleder jeg meg virkelig til!

Enn så lenge må jeg virkelig si at jeg er fornøyd med firmaet vi bruker. De er presise, høflige, effektive og gjør skikkelig arbeid etter hva jeg kan bedømme. I tillegg er han som styrer det utrolig rask til å svare på henvendelser og ordner opp med en gang det er noe jeg lurer på. Hvis det bare blir pent til slutt nå så kan det ikke bli bedre :)

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar