mandag 27. januar 2014

Plutselig går det fort!

Etter noe som har virket som en skikkelig langdryg prosess, er det snart slutt på ventetiden :) I dag har de fuget vegger og gulv, og hengt opp servantskap. I morgen kommer rørleggeren, så da blir det både dusj, do og vann, og onsdag kommer elektrikeren og vips så er badet ferdig! Og for et bad det blir! Vi kunne ikke vært mer fornøyd med fargevalg på fliser og interiør, og jeg gleder meg som en unge til å se alt oppe og montert i morgen :) Jeg har tatt noen bilder i dag, det er masse fugefilm på flisene, med det er mulig å få et relativt godt inntrykk allikevel!









 Jeg synes mosaikkveggen og flisene i dusjsonen ble utrolig fine! De gir meg akkurat den "spa-følelsen" jeg ønsket meg.

Jeg gleder meg til å se alt montert i morgen!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar