lørdag 11. januar 2014

Ferdig med uke 1!

Da var uke 1 av prosjekt bad ferdig :) På en uke har de revet alt, pigget gulv, trukket rør og lagt opp avløp, montert og koblet fordelingskap, bygd en vegg, lagt stender til tak og støpt gulv. Jeg synes det er ganske mye på en uke :) Det flyr håndverkere ut og inn hele dagen, og selv om jeg er på jobb når det meste foregår så blir det en del rot og støy ut av det. Men det ser bra ut, til uken skal det trekkes strøm, legges membran, varmekabler og påstøp. Jeg gleder meg til de skal begynne med vegger og tak, slik at det blir mer som er "synlig" :)
Bilder fra badet slik det så ut når de var ferdige i går.





I helgen skal jeg ta det med ro, slappe av og lade batteriene til neste uke. Jeg er forferdelig trøtt om dagen, jeg antar det har noe med mangel på dagslys å gjøre og gleder meg til det blir litt lysere ute. Jeg skal prøve å få ruslet meg en tur med hundene i dag og i morgen. Det har blitt mye stillesitting pga foten de siste ukene, så det er tungt å komme igang igjen. Vondt er det også, men det må til!


Fant denne søte lille engelen på handletur i går, så den måtte bli med hjem!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar