onsdag 8. januar 2014

Dag 3

Jeg teller dager, men lurer på om jeg skal slutte med det, det går jo så sakte fremover ;)

I dag har de pigget gulv på badet. De har pigget ned mange cm, fjernet kabler, armering, membran osv. De har også lagt ferdig stenderen i taket og fått tettet veggen mot kontoret. Slik ser det ut etter dag 3




Det blir en liten "kasse" i taket over vinduet. Der blir det spotter, så nå blir det totalt 8 spotter på badet, samt belysning ved speilet. Det skulle vel bli lyst nok skulle man tro.

I morgen kommer rørleggeren og vi måtte ta en avgjørelse ang. fordelingsskap.
Jeg ville ha det i kjelleren, men en liten stund trodde vi det ikke var sluk der, og da hadde det ikke vært mulig. Men jeg tok feil, det er sluk, og nå blir det i kjelleren som planlagt. Alternativet var å ha det på dodelen, bygge ut innebygningskassen og ha inspeksjonsluken ved siden av toalettskålen. Jeg liker ikke den ideen da det er det første vi ser når vi kommer inn døren. Det er mulig jeg er litt nøye, og at det er helt naturlig med en inspeksjonsluke, men jeg ser ikke problemet med å ha det i kjelleren når det er mulig så da blir det slik :) Jeg håper det blir en løsning vi blir fornøyd med når alt kommer til alt!

I morgen kommer altså rørleggeren, og neste uke skal de bli ferdig med det elektriske, gulvet og membranen. Da er det to uker igjen til flislegging, snekring og montering :) Enn så lenge er de visst godt i rute. Jeg håper det fortsetter slik!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar