lørdag 1. februar 2014

Rolig lørdag


Dagen i dag har vært rolig. Langt roligere enn planlagt egentlig :) Ikke at det er noe galt med rolige dager innimellom, men dagens ro skyldtes magesmerter, og da blir det brått litt kjedelig. Men sånn er det.

Planen for dagen var å få vasket ned hele huset... Slik ble det ikke, men vi har i det minste begynt med å tømme klesvasken :) En god start er vel halve veien til målet eller noe slikt. Litt shopping fikk vi også til mellom sofaslitingen, så nå slipper vi å ha de stygge eskene til vaskepulveret stående på badet :)



Disse synes jeg var veldig fine, og jeg likte godt at de hadde hver sin farge for pulver til hvitvask og farget tøy :) Greit å ha det "idiotsikkert" når man prøver å lære en "fjortis" og en "nesten tenåring" og vaske klær også... Mer dekorativt er det selvfølgelig også, og det er jo greit så lenge vi har kombinert bad og vaskerom :)

Vi fikk på plass benkeplaten i går, samt vaskemaskinen og tørketrommelen. Dessverre er det 78 cm igjen når de er satt på plass, så vi sliter bittelitt med å få en skapløsning ved siden av som både gir oss plass til å gjemme bort skittentøy og ha litt oppbevaringsplass ved siden av. I tillegg bør det se bra ut selvfølgelig.
Ikea har endret sine skapbredder, slik at der finnes det ikke 50cm skap. Jeg ser at kvik har noe, men vet ikke helt hvordan det er... Vi får fortsette å lete :)
Litt blomster måtte jeg også ha i dag. De nydelige rosene jeg fikk av Finn sist uke hadde begynt å henge med hodet, så de ble byttet ut med tulipaner. 



Tulipaner er utrolig vakre synes jeg :) 

 

Disse fikk også være med hjem i dag. Jeg elsker fargen og synes de frisker opp godt på kjøkkenet i en heller mørk februar :) 

I morgen er en ny dag. Kanskje jeg får gjort litt mer av det jeg egentlig skulle da?

Ann-Merethe



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar