søndag 23. februar 2014

"Ny" ytterdør

Da har ytterdøren fått seg to strøk med maling :) Den trenger et strøk til i morgen, men for en forskjell! Jeg er strålende fornøyd :) Det ble så mye lysere i gangen at man skulle nesten ikke tro det var mulig.... Gangen er jo bitteliten, så den mørke døren tok mye lys. Enn så lenge er den jo bare malt på innsiden, men vi skal ta utsiden også i løpet av sommeren :)


Før og etter :)


Før, et strøk og to strøk


Jeg har ikke likt det lille vinduet i gangen, men med hvit ramme synes jeg det ble riktig så koselig <3


Jeg er kjempefornøyd!

Nå sitter jeg og titter på farger til huset utvendig. Ikke bare-bare det heller ;) Men det er jo en stund til vi kan male utendørs heldigvis :)

Når huset er ferdig malt tror jeg at jeg skal ha en slik på døren min


Fortsatt god søndagskveld!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar