fredag 21. februar 2014

Litt maling i dag :)

Dagen i dag har virkelig gått unna :) Først med koselig brunch med ei venninne her hjemme, etterfulgt av relativt mye skravling, litt husarbeid også middagsgjester på kvelden. En veldig koselig dag med andre ord :)

Vi har også fått malt baderomsdøren i dag, det er godt å kunne si at man har fått gjort noe av det som var planlagt i løpet av ferien i det minste. Jeg er veldig fornøyd med resultatet :) Døren ser nesten ny ut, men fortsatt med "sjarm" ;) Akkurat slik jeg liker det!



Ett strøk til på innsiden av karmen så er døren like fin som resten av badet :)

Vi driver og drømmer om sommer og ferie i mellom alle oppussingsplaner og konfirmasjonsplaner. Vi er veldig usikre på hva vi skal gjøre til sommeren, om vi skal satse på en utenlandstur eller om vi skal legge pengene og innsatsen i hus og tomt. Det vi er sikre på at vi skal gjøre er å bygge terrasse på forsiden. Men det hadde jeg egentlig håpet vi kunne gjøre før konfirmasjonen i mai.... Så har vi "hytta" i hagen som skal ha nytt tak, noen malingsstrøk og platting i front. Garasjen må ha ny kledning, maling og tak, og så var det kjelleren da ;)

Vi kan nok gjøre litt "ja takk begge deler", men vi klarer ikke alt på en sommer, hverken økonomisk eller i forhold til tid...

Ikke vet vi helt hvor vi har lyst til å reise heller eventuelt ;)
Det er vel kanskje det man kaller et luksusproblem?

I morgen skal vi på middag til et vennepar. Det er alltid koselig og jeg gleder meg til det! Nå er det sofaen som skal få litt selskap til det er sengetid.

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar