søndag 29. desember 2013

Vi har bestemt oss... tror jeg ;)

Etter en lang og relativt frustrerende runde mens vi tittet på fliser igjen i går, så tror jeg vi har landet. Det vil si at jeg trodde i det minste det, en liten stund ;)

Vi kom frem til Metalwood brozo på gulvet


nettflis.no

og Art blanco på veggen, en "myk" hvit flis, med litt fargespill i. Den er ikke melkehvit, for det synes jeg blir litt "hardt", men heller ikke gul. Det ser nesten ut som om det er litt perlemor i den, og jeg tror den blir veldig fin på veggen.

Men... Det er jo alltid et men... Så fant jeg plutselig ut at kanskje ikke det er så lurt med mørkebrunt gulv med unger og hunder i hus. Det kan jo hende at "alt" synes på dem, slik det gjør på sorte fliser...Så da begynte jeg å titte litt igjen, og oppdaget at Metalwoodfliser kommer i mange farger... Blant annet denne:



Den er nok ikke så grå som på bildet, mer beige med grått i... Kanskje det hadde passet oss bedre?

Fargen på gulvet har jo ringvirkninger for resten av interiøret også, og jeg hadde egentlig tenkt til å ha brunt interiør som passer til flisen


www.scanbad.no

Men om vi skal ha de grå/beige flisene så burde vi kanskje hatt noe slikt i steden?



Det skal ikke være enkelt...

Om ikke annet så har vi funnet frem til dusjvegger, dusjsett og servantarmatur. Det andre tror jeg ikke jeg klarer å bestemme meg for før vi skal ut å kjøpe det...

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar