torsdag 19. desember 2013

Nytt bad

På nyåret har vi et spennende prosjekt foran oss. Vi skal lage nytt bad i 1. etasje, og det er mye som skal på plass... Det er mye arbeid som må til, mye skal selvfølgelig gjøres av fagfolk, men en del skal vi gjøre selv også. Jeg synes det er veldig spennende, men også kjempeskummelt. Et bad er ikke som resten av huset, der man kan male om eller legge nytt gulv om man skulle bli lei om noen måneder eller år. Når vi lager bad nå, så antar jeg at det tar mange år før vi skal gjøre noe med rommet igjen, så det er viktig at vi tar valg vi kan leve med i lang tid fremover. For å gjøre det ekstra komplisert, så er ikke Finn og jeg helt enige om hva som ser bra ut ;) Men jeg antar at vi blir enige underveis. 

Vi har fått pris på jobben fra et firma og venter på et par anbud til, men jeg tror vi er igang i begynnelsen av januar, og det er mye som må gjøres før det. Jeg titter rundt på nettet for å få inspirasjon, og det er utrolig mange lekre bad der ute. Jeg har funnet meg et favorittbad som jeg synes er utrolig lekkert

Dette er inspirasjonen min :) Akkurat som dette badet, skal vi ha fliser i våtsonen og slette malte vegger på resten. Fargene på dette badet er kjempelekre synes jeg, veldig i min smak!

Jeg er spent på hvordan badet vårt ender opp med å se ut...
Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar