lørdag 28. desember 2013

Mer bad

Tankene dreier seg stort sett om bad om dagen, egentlig både om dagen og natten når jeg tenker meg om... Jeg har mareritt om at alt går galt, og at ingenting blir slik vi planlegger ;) Jeg får håpe jeg ikke er sanndrømt!

Vi var en tur og tittet på fliser igjen i går, og skal en ny tur i dag.... Det er så vanskelig å vite hvordan det vil bli ferdig. I alle de andre rommene har jeg hatt et bilde i hodet og fulgt det, men jeg har ikke helt det bildet enda når det gjelder badet. Det vil si at planløsningen er jo ferdig, men jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om fargene. Det er så mye jeg synes er pent, og uansett veldig mye penere enn det vi har nå... Jeg angrer på at jeg ikke meldte meg på "norges styggeste bad" for en tid siden, for det hadde vi vunnet med glans ;)

Her er flere bad jeg synes ser bra ut...


Bildet fant jeg inne på "norske interiørblogger" sin side...


Millivilla.blogspot.com

elfag.no
blogg.vakrehjem.no

fanterie.blogspot.com

nr14.blogspot.com

Ikke enkelt å velge :( Vi får ta oss en tur ut, så får jeg se om vi blir noe klokere...

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar