onsdag 18. desember 2013

Lille speil på veggen der...


I dag fikk vi kjøpt oss et speil til gangen. Det var litt tomt på veggen over kommoden, og vi prøvde med et bilde, men konkluderte med at det måtte bli et speil :) Som tenkt, så gjort...Jeg var mer enn litt fornøyd med å sitte inne i tre dager, så det var godt å få luftet seg i en time! 
Jeg ble godt fornøyd, og begynner å bli veldig fornøyd med rommet, selv om det mangler en dobbeltdør enn så lenge. Men alt til sin tid :) Sånn ble det når vi fikk opp speilet


Jeg er fortsatt ikke sikker på hva vi skal ha stående oppå kommoden, så enn så lenge får det klare seg med lysestaker og en liten hundefigur som Håkon egentlig fikk i julekalenderen.
Jeg har aller nådigst fått lov til å låne den enn så lenge, og jeg synes den er søt :)

Han kan leke vakthund i gangen til han blir avløst av julepynt!

Ann-Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar