mandag 30. desember 2013

Årets nest siste dag...

Årets nest siste dag har gått med til å vaske kjøkkenet, gå tur med hundene og til å sløve på sofaen med en god bok :) Litt surfing rundt på nettet etter baderoms-stæsj har det også blitt... Det finnes så mye lekkert der ute, og jeg gleder meg sånn til jeg har et pent bad hvor jeg kan ha litt pynt :)




Slike vil jeg ha på badet :) Alt er fra sofiesvilla.no 

Jeg er også i tenkeboksen på hva vi skal ha på den ene veggen. Alternativene er å ha en sjenk med skuffer og hyller over, skap, eller ganske enkelt en benk med puter og hyller over... Alle alternativene har fordeler og ulemper synes jeg.
Sjenken vil gi mye skuffeplass og det er alltid kjekt, samtidig kan den pyntes oppå og man kan ha hyller til både håndklær og pynt over.

Skapene vil også gi mye lagringsplass, se ryddig og rent ut, men vil kanskje kunne se veldig massivt ut på et bad på 11-12 m2. Jeg tenker ikke å ha skap som er 60 cm i dybden, men jeg er allikevel redd de kan bli massive... Alternativet er jo å ha vitrineskap med lys inni selvfølgelig, men da må det holdes orden ;)

En benk vil gi oss et sted å sitte, legge klær man skal ha på seg etter at man har dusjet, og jeg tror kanskje det vil føre med seg litt "varme" til interiøret. Med benk kan jeg fortsatt ha hyller, men jeg mister mye lagringsplass. Erfaringen tilsier at det er mye man kan ha i skuffer og skap på et baderom ;) Om det blir benk så ser jeg for meg noe som dette

Bildet er fra room21.no

Jeg får bare fortsette å tenke... Det er mye som skal på plass!

I dag tidlig hadde endelig amaryllisen sprunget ut også. Litt for sent, men den er jo så utrolig vakker, så det gjør jo ingen ting!

Jeg håper den står riktig lenge, og det kommer enda en knopp lengre ned!

Nå skal jeg kose meg med en bok jeg fikk til jul. "Orkideens hemmelighet", starten var god, håper boken fortsetter like bra.

Ann-Merethe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar